-
Visa Unveils Personal Payments Service in the U.S.
Visa announced Wednesday a personal payments service that will allow U.S. customers to send and receive funds to any eligible Visa credit, debit or prepaid account anywhere in the world.
-
HSBC banks on slow but steady social-media revolution
Ever wondered why banks don’t respond when you send irate tweets about problems with your account? You might think they’re silently hoping you’ll be sucked back into the cyber-ether. But it’s more likely concerns about compliance are keeping them quiet.
-
Deutsche Bank uses social CRM to fine-tune corporate banking
Social media is driving product development at Deutsche Bank. The banking giant is using web 2.0 technologies to engage with 1,000 of its corporate customers, to find out how it can make corporate banking run more smoothly.
-
LinkedIn Today, un journal de pros
La nouveauté dans le cas de LinkedIn Today c'est la possibilité de suivre l'actualité par rapport à une thématique professionnelle et/ou un secteur d'activité.
-
TSUNAMI / JAPON > Comment les géants du Net se mobilisent pour aider un pays sinistré
Ne cherchez pas l'iPad2 à la une du site japonais d'Apple. La photo de la dernière génération de la tablette numérique a été remplacée. En lieu et place le visiteur trouvera un message de condoléances et un appel aux dons lancé par la Croix Rouge pour venir en aide aux victimes des multiples catastrophes qui frappent aujourd'hui le Japon.
-
L'e-banking de Raiffeisen opérationnel après quatre jours de panne
Le troisième groupe bancaire de Suisse a annoncé ce matin que son système de banque électronique est de nouveau opérationnel.