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Bank of America is the Bank of Satan
Bank of America has fallen foul of a wicked browser re-direct wheeze, with its home page now appearing as the go-to site for Lucifer himself.
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Perhaps Retail Banks Just Don’t Get It
Tens of thousands of customers are engaging three of the Big Four U.S. banks – Bank of America, Citi and Wells Fargo – in conversation on Twitter. Chase, which doesn’t appear to be active in 140 characters or less, ran a successful charity campaign – Chase Community Giving – on Facebook.
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L’accès au site LinkedIn rétabli en Chine, selon la société
PEKIN — L’accès au site américain LinkedIn, réseau social professionnel sur l’internet, bloqué depuis vendredi en Chine après avoir été le vecteur d’une campagne pro-démocratie en ligne inspirée par la « révolution du jasmin » en Tunisie, a été rétabli, a annoncé samedi la société.
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22 Février 2011 – Après 300 000 téléchargements de son application sur iPhone, la Caisse d'Epargne étend l'accès à ses services bancaires aux terminaux sous Androà¯d. Cette application est disponible gratuitement sur l'Androà¯d Market.
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Bank of America Invites Select BlackBerry Users to Trial NFC Mobile Payment
Select customers of Bank of America with BlackBerry devices are now being invited by the bank to trial a new digital wallet mobile payment program powered by Near Field Communication (NFC) chips. Invites are going out to some lucky customers of the bank, and if they elect to participate in the trial program, they will receive a new back battery cover that's NFC-capable along with a microSD memory card.
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iPhone banking: How USAA launched mobile apps for customers
The Project: Become the first major bank to develop a mobile deposit application and make it available to USAA's 5 million customers.
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Yahoo! Finance launches iPad app
Yahoo! Finance has launched MarketDash, an iPad app that provides users with real-time market data, news and charts.
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iPhones fail to deliver for banks
A survey of 1270 Australian bank customers and 113 bank marketing executives, found that it was analysis of the information the bank already captured about its customers that was having some of the most profound impacts on its success, rather than fancy new apps. Poorly targeted bank communications, or SPAM, was identified as irritating by almost one in five customers.
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U.S. Bank Set to Launch Fee-Based Remote Deposit Capture for Retail Customers March 14
U.S. Bank is telling online banking users that they’ll be able to use the new PC-based, remote-deposit function on March 14. Customers will use standard all-in-one scanner/printers to submit checks.
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ING Direct Advertises on Mint.com Email Alerts
ING Direct (USA) has been a prominent sponsor within Mint’s online PFM. However, this is the first time I’ve noticed the bank advertising on an email alert. And specifically, the direct bank is pitching its fee-free Electric Orange Checking account on the bottom of an email alert about a fee on my U.S. checking account.
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La Caisse d’Epargne lance son application Androà¯d
Après son succès sur iPhone ®, la Caisse d'Epargne lance son application mobile sur l'Androà¯d Market. Après 300 000 téléchargements de son application sur iPhone ®, la Caisse d'Epargne étend l'accès à ses services bancaires aux terminaux sous Androà¯d. Cette application est disponible gratuitement sur l'Androà¯d Market.
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WeBank se lance dans un périlleux exercice d’innovation ouverte
« 6 semaines, 6 experts, 1 application » : c’est le sous-titre du « WePad Project » lancé par la banque en ligne italienne WeBank depuis quelques semaines. Le principe de l’opération est de rassembler 6 personnalités pour leur demander d’imaginer une application (bancaire) révolutionnaire pour l’iPad, en 6 semaines.
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L' »e-banking » en cinq questions
Phénomène grandissant, l' »e-banking » était le sujet à l’honneur de la dernière Journée-conférences Infopresse, le 23 février, au Centre Mont-Royal. Avec 46% d' »e-bankers » au Québec, une proportion qui a triplé au fil de la dernière décennie, cette tendance est en pleine croissance et incite les institutions financières à revoir leurs approches de marketing. Voici, en cinq questions, un bref retour sur le sujet avec les conférenciers ayant participé à l’événement.